lørdag den 25. august 2012

Gode åbningstilbud - plus jeg har fødselsdag.

så kom dagen, hvor min webbutik www.fruhygge.dk er gået i luften. Det er jo helt vildt, at jeg nu er ejer af min egen webbutik - hold op det føles godt:) 
Jeg har også fødselsdag i dag, så på min webbutik har jeg lavet nogle gode åbnings/ fødselsdags tilbud.
før:199kr. NU: 99kr



Før 199kr. Nu. Nu 99 kr


Før 99kr Nu 49 kr.

Før 49kr. Nu 35kr.

Før 75kr. Nu 50

Hvis du trykker på linket under varerne, så kommer du direkte ind på hjemmesiden.

Jeg håber i alle må få en dejlig dag, min er allerede godt igang - og jeg er endda startet dagen med at få den vildeste gave, men det laver jeg et indlæg om en af de kommende dage:0)
God weekend til jer alle derude:
Fødselsdagssmil fra Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar