tirsdag den 25. september 2012

Det er tid til at sige farvel...


Skal ... skal ikke... skal... skal ikke....SKAL...
Jeg har i et stykke tid brugt en del tanker på, om jeg skulle slå min Fru Hygge blog, og min blogbutik sammen?...Jeg har længe været i mod det, da jeg synes det er fint at holde kreativitet og butik  adskilt - MEN.. Det er som om jeg ikke kommer hele vejen rundt, når jeg ikke bare er mig. Altså den kreative Mette og  Mette med Fru Hygge´s Butik.
Det er vigtig for mig, at jeg kan lave indlæg om de ting som fylder inden i mig - om det så er syning, salg af brugskunst eller mine børn ..jeg har brug for at være Mette 100%.
Så nu har jeg besluttet mig for at lukke min blogbutik ned - den lukker simpelthen.
Hvis du vil følge min butik dagligt, skal du kigge forbi  www.facebook.com/fruhygge  eller www.fruhygge.dk der kan du finde inspiration og gode tilbud.

Tak til alle som har været forbi Fru Hygge´s blogbutik.

snøf snøf... farvel til  Fru Hygge´s blogbutik

Knus fra Mette

3 kommentarer:

  1. Hej Mette. Det kan jeg sagtens forstå, når nu du har fået sådan en fed webshop!

    SvarSlet
  2. Kære søde Mette <3

    Alt det du skriver har jeg fuld forståelse for og du kan tro jeg vil følge dig på fb og fruhygge.dk - det er klart! <3

    Rigtig godt nytår til dig og din familie.

    Knus Birgitte

    SvarSlet
  3. It was very useful for me. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing the such information with us.

    SvarSlet