mandag den 30. januar 2012

Give away i fru Hygges Butik


 Som du måske har læst eller hørt, er jeg begyndt at forhandle mærket Ib Laursen. Det skal simpelthen fejres med en Give Away! Dette skønne Flueskab kan blive dit, hvis du tilmelder dig Fru Hygge´s Butik´s Give away.

Du deltager på følgende måde:

1 lod for en kommentar

2 lodder for en kommentar + at være/blive fast læser

3 lodder for en kommentar + fast læser + linker billedet på din blog.


HUSK at skrive hvor mange lodder du deltager med!

Jeg trækker vinderen d. 1 marts 2012…
Grønt Flueskab med net L:38 B:24 H:40
Værdi 422kr
Jeg har i dag modtaget en masse nye varer fra http://www.iblaursen.dk/... varerne kan ses på bloggen de kommende dage!
God dag til dig
Kh. Mette

129 kommentarer:

  1. Jeg vil være med, 3 lodder :b
    Linker til bloggen om 2 sekunder.. Må man have lov at bruge det øverste billede ?

    SvarSlet
  2. Super Bolette!! - Du må gerne bruge billedet:)

    SvarSlet
  3. Ihhhh Ib Laursen, har bare så mange fine ting, og dette skab er ingen undtagelse. Det kunne jeg godt finde en plads til herhjemme :)
    3 lodder til mig.
    Kh

    SvarSlet
  4. jamen jeg skal selvfølgelig være med på 3 lodder :D

    SvarSlet
  5. Ih så nydeligt! Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.

    SvarSlet
  6. Vores nærmeste nabo er en svinefarm, så jeg kan bruge sådan et flueskab rigtig meget ;0)
    3 lodder på at jeg kan få et fluefrit sted

    SvarSlet
  7. Wow! Et super sødt skab.
    2 lodder her :p

    // Katrine - http://etopbyggeteventyr.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. Hold da op, hvor en lækker giveaway. Jeg spreder straks budskabet, så andre kan være med.
    3 lodder til mig...:-) en af dem med held!
    RikkeRøjkjær

    SvarSlet
  9. Sikke en fin give away.
    Deltager med 3 lodder.
    Har linket ude i siden af min blog.

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Sikken et dejligt skab. 2 lodder til mig tak ;-)

    SvarSlet
  11. det er bare så fint, 3 lodder:) 3 lodder:)

    SvarSlet
  12. Det ville pynte fint her hos mig:-) Jeg er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  13. Åhh, jeg elsker grøn og jeg er vild med Ib Laursens produkter, så et lod til mig tak :)

    SvarSlet
  14. Jeg tager 2 lodder.. kunne virkelig godt bruge det skab :)

    SvarSlet
  15. Det er godt nok en lækker give away og jeg vil gerne deltage i kampen om at vinde det grønne skab. Jeg deltager med 2 lodder...

    SvarSlet
  16. uha det vil jeg gerne vinde, så er med på 3 lodder. kryds gerne finger for mig.

    SvarSlet
  17. Jeg er med på 3 lodder! :D

    SvarSlet
  18. Jeg skynder mig at snuppe 3 lodder - hvor ville det passe godt ind her hos mig ;-)

    SvarSlet
  19. Jeg snupper 3 lodder ;0) Det er jo et MÅ eje skab og ja jeg ved allerede hvor det skal være ;0)

    SvarSlet
  20. Skønt - skønt skab. Deltager med glæde med 3 lodder :-D

    SvarSlet
  21. Lækkert skab som jeg vil elske at eje - jeg snupper 1 lod.

    SvarSlet
  22. UUhh, jeg er da SÅ meget med. 3 lodder til mig :)

    SvarSlet
  23. Uhh her er hyggeligt :)
    Jeg vil super gerne være med med 2 lodder... gløder mig til at følge din blog

    SvarSlet
  24. Sååå fint...
    2 lodder i min retning, TAAK!!!

    SvarSlet
  25. Jeg snupper da lige 2 lodder, vil gerne eje det lille skab til mit sommerhus

    SvarSlet
  26. Det ville bare være SÅ fint i min nye stue....
    Jeg er med på to lodder, tak

    SvarSlet
  27. Uj, det er flot! jeg napper tre lodder :)

    SvarSlet
  28. woow jeg elsker mærket! og lige præcis dette flueskab har jeg virklig kigget på længe, men har ikke haft råd (su) årh suk. det er så smukt! håber jeg vinder! det ville passe så godt ind i min landlige/romantiske stil.
    rigtig fin blog du har .. er glad for jeg har fundet vejen til den. kig gerne forbi min?! www.anse.dk
    jeg deltager med to lodder -> da jeg ikke ved hvordan man linker øv..

    SvarSlet
  29. Jeg er da helt sikkert med på 2 lodder!

    SvarSlet
  30. Det er da lige det skab jeg har ledt efter!
    Deltager med 2 lodder.
    Esther
    eklogco@gmail.com

    SvarSlet
  31. Jeg er da klart med på to lodder
    Knus jeanett

    SvarSlet
  32. Åh fedt fedt fedt!! Jeg smider straks 3 lodder i puljen ☺
    KH.

    SvarSlet
  33. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  34. Prøver lige igen :o)
    Smider 3 lodder i puljen... Håber der er mere held ved dem end kommentaren før.

    SvarSlet
  35. Ih, sikke et fint lille skab. Bare jeg vinder! 2 lodder tak.
    Hilsen Merete (merete-d-h@hotmail.com)

    SvarSlet
  36. Jeg elsker simpelthen bare flueskabe ... Så jeg deltager gerne
    med 3 lodder ...
    Super fin blog du har ...

    Kram fra Dorthe - Pigekammeret

    SvarSlet
  37. Jeg vil meget gerne tage 3 lodder. Virkelig lækkert skab!!

    SvarSlet
  38. 2 lodder til mig! Kommentar + fast læser (:

    Mail: mycowpillow@gmail.com

    Katrine // snomme.blogspot.com

    SvarSlet
  39. WAUW hvor er det flot.
    Deltager med 2 lodder ;o)

    Helle - englenfrasyd@gmail.com

    SvarSlet
  40. Fed give away! Jeg ville elske sådan et dejligt lille skab! :-)

    Jeg deltager med 2 lodder. Kommentere og er fast læser.

    // Laura
    laura.theill@live.dk

    SvarSlet
  41. Hvor er den fin. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

    SvarSlet
  42. Sikke mange fine ting du har fået, jeg deltager med 3 lodder, har ingen blog men har linket til facebook. Hilsen Mette kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlet
  43. Hej Mette

    Jeg snupper 3 lodder og håber jeg er heldig...

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  44. Hej Mette
    Jeg vinder aldrig, men det er så flot det skab, så jeg prøver alligevel med 3 lodder! Håber heldet er med mig denne gang!
    Knus fra Rita

    SvarSlet
  45. Mon jeg kan nå det endnu??
    2 lodder til mig, hvis jeg er så heldig:)

    kattemilla @ hotmail.com

    SvarSlet
  46. Hvor er det fint. Vinderen trækkes endda på min fødselsdag - krydser fingre for, at jeg får det fine skab i gave.

    Jeg er med på 3 lodder.

    SvarSlet
  47. Ej hvor er det dejligt, at i har lyst til at deltage i min Give Away!
    Velkommen til allesammen!:)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  48. Ihhhhh sikke en dejlig gave... Den vil jeg da helt sikkert gerne være med på....
    Jeg deltager med 3 lodder.
    Fast læser, kommentar og link på min blog. www.sunshinehomedesign.blogspot.com.
    KH Lilian

    SvarSlet
  49. sej give away - jeg vil gerne deltage med 3 lodder!

    SvarSlet
  50. Hvor fint! 1 lod til mig!

    Vh Signe (signe_vad@hotmail.com)

    SvarSlet
  51. Jeg har altid ønsket mig et flueskab og grøn er en af mine yndlingsfarvet. Vil passe så godt ude i mit køkken! 3 lodder til mig.

    SvarSlet
  52. Sikken en dejlig side, du har her! Fandt den via et link på en anden blog. Jeg er selv ny blogger, og blogland er fantastisk at være en del af.
    Jeg vil rigtig gerne vinde dit fine flueskab, så jeg deltager med to lodder.
    Vh Lotte (http://lottesroom.blogspot.com)

    SvarSlet
  53. Jeg skriver en dejlig kommentar og bliver fast læser :)
    Den er virkelig skøn!

    Jeg krydser fingre :)

    Ha' en god aften
    Camilla / www.NativePassion.blogspot.com
    Mail: c-houmark@hotmail.com

    SvarSlet
  54. Sikke en fin give away.
    Deltager med 3 lodder tak.

    Hilsen Lone
    http://genbrugsfund.blogspot.com/

    SvarSlet
  55. Har lige meldt mig som fast læser og deltager gerne med 2 lodder:D

    SvarSlet
  56. Sikke et flot skab!!!!!!!
    2 lodder til mig :-)

    SvarSlet
  57. Hej..
    Så super lækkert skab.. ville passe så fint til min nye lejlighed.. håber virkelig at jeg er den heldige denne gang..
    2 lodder
    God søndag
    berit.ha@adslhome.dk

    SvarSlet
  58. Stort tillykke med udvidelsen af din fantastiske butik, jeg ønsker dig alt muligt held og lykke.
    Kan se at skabet passer så perfekt ind i vores lille Idyl-hus, så jeg springer fluks med på 3 lodder.

    Og jubiiii når vinderen trækkes, så er der kun 1 måned til vi flytter :o)

    Kram fra Jill

    SvarSlet
  59. 2 lodder tak :)
    mervetekmen.blogspot.com

    SvarSlet
  60. Uhhh hvor ville jeg gerne ...
    3 lodder og masser af håb
    knus♥

    SvarSlet
  61. 2 lodder, tak! :-)

    Knus Carina // carinaliving.blogspot.com

    SvarSlet
  62. Waurw..... det er super flot.
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.
    Fortsat god aften.
    hilsen Susan
    mail@sherpa.dk

    SvarSlet
  63. Fantastiske butik. Jeg vil være med, 3 lodder :)

    http://sweetingrida.blogspot.com/

    SvarSlet
  64. I´m in ;o) 2 lodder til mig, tak. Kunne være en skøn fødselsdagsgave (har fødselsdag d.1.) :o)

    SvarSlet
  65. Hvor er det fint! Jeg vil i hvert fald gerne være med på 2 lodder :D

    SvarSlet
  66. 2 lodder til mig tak, selvfølgelig vil jeg gerne være med, lækkert skab :-)
    Birte
    figenblad@yahoo.dk

    SvarSlet
  67. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  68. Det er bare så fint! 1 lod til mig

    mussesverden@gmail.com

    SvarSlet
  69. Med den mængde fluer vi har om sommeren er jeg da bare nød til at få fingrene i sådan et skab. 2 lodder til mig. Hilsen joan M.

    SvarSlet
  70. Fin give away - jeg nupper 2 lodder og håber jeg er heldig. De bedste hilsner Anne

    SvarSlet
  71. Jeg er også med med 3 lodder! :D

    Jeg vil nu linke billedet til min blog! :D

    Skabet passer fint ind i min lille hygge'lejlighed! :D

    http://natascha2011.blogspot.com/

    SvarSlet
  72. Jeg elsker, elsker, elsker Ib Laursen! Og hans flueskab må meget, meget gerne stå hjemme hos mig!
    Jeg deltager med 3 lodder :-)

    Jeg har min egen (ydmyge) Give Away på http://likebree.kaashalvorsen.dk/#post14

    SvarSlet
  73. Wow et super skønt skab. Ib Laursen kan altså bare det der.
    Jeg er med på 1 lod :-)

    SvarSlet
  74. Hvor er det fint. Deltager gerne med tre lodder.
    Vh Isabel

    SvarSlet
  75. Ih, hvor er den fin.
    Er med på et enkelt lod

    SvarSlet
  76. uhh den er lækker:) jeg snupper 2 lodder da jeg ikke lige ved hvordan jeg gør det der med linket. håber det er nok
    - malene

    SvarSlet
  77. Sisse Marie Christensen16. februar 2012 kl. 00.55

    Jeg skal da bare vinde det skab :-) Jeg snupper med på to lodder, jeg har desvæære ingen blog. Hjælper det at linke til Facebook :-) KH Sisse

    SvarSlet
  78. Hej Mette
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder. Glæder mig til at følge din blog :o) spændende og inspirerende.

    SvarSlet
  79. Vil gerne være med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  80. Oy,..... et rigtig flot skab !!! Krydser fingre og siger tak for et lod ;)

    SvarSlet
  81. Elsker flueskabe, for mange år siden passede jeg børnene i præstegården, de havde et - der er noget helt særligt over et sådant.

    Tusind tak for et lod - håber heldet er med mig.

    SvarSlet
  82. Hej. Det kunne jeg da godt lige bruge;-)Er med på 2 lodder! Knus fra mig:-)

    SvarSlet
  83. Jeg vil rigtig gerne være med og deltager med 2 lodder.
    "Pynt til enhver krog" - Det passer jo lige til mig, der hedder Krogh til efternavn :)

    SvarSlet
  84. Hvor er det fint, jeg smider 3 lodder ;)

    /rikke

    SvarSlet
  85. Jeg napper da 3 lodder lige med det samme.

    Karen

    SvarSlet
  86. Jeg hopper med på 2 lodder! Håbe, håbe!

    SvarSlet
  87. Jeg prøver lykken med to lodder.

    SvarSlet
  88. Smadder smadder fint! Det vil jeg gerne vinde!!! 3 lodder fra mig

    SvarSlet
  89. Hvor er det dejligt, at så mange vil deltage i min Give Away... Velkommen til jer allesammen!
    God søndag aften.
    Kh. Mette

    SvarSlet
  90. Hejsa,

    Jeg kunne smadder godt tænke mig flueskabet, ved liiiiige hvor det skal hænge.... 2 lodder til mig.... altså fra mig ;-)

    Med venlig hilsen

    Rikke

    SvarSlet
  91. Kære Mette
    Tænk jeg kendte ikke til din blog - faldt tilfældigt over den men hvor er her mange dejlige ting - Jeg er blevet fast læser ovenikøbet :-))
    2 lodder til mig!
    de bedste hilsner Mette

    SvarSlet
  92. Ih det vil jeg vel nok gerne vinde - jeg deltager med 2 lodder.
    Kh hanne

    SvarSlet
  93. Jeg deltager gerne med 3 lodder. Kommentar nr. 96 og ny fast læser nr. 133 ;-)

    Jeg har linket her: http://frujensensunivers.blogspot.com/

    SvarSlet
  94. Jeg deltager med 3 lodder! Intet mindre kan gøre det når det drejer sig om chancen for at blive den heldige ejer af en afløser til mit udtjente IKEA drivhus (det er næsten pinligt at jeg stadig finder det frem af gemmerne og bilder mig selv ind det er pænt!:-)

    Link er lagt ud på Ønskefe's blog http://oenskefeen.blogspot.com

    Varme hilsner Mette

    SvarSlet
  95. Jeg deltager emd 2 lodder. Er vildt forelsket i det lille skab, har drømt om noget lignende længe. Så krydser mine fingrer. Nu er det jo også min fødselsdag 1 Marts så måske man var ekstra heldig den dag !

    SvarSlet
  96. Sikken et fint lille skab, det vil passe super godt hjemme hos mig, så jeg deltager helt klart med 3 lodder.

    Jeg glæder mig til at følge med i din blog.

    SvarSlet
  97. Hej!
    En så'n härlig Give Away!
    Vill gärna vara med...
    2 lotter tack, håller nu
    alla tummar och tår...
    Ha det så gott önskar Marie
    ragna_marie@hotmail.com

    SvarSlet
  98. Flott giveaway- 3 lodd til meg :-)

    SvarSlet
  99. Hvor er det et fint lille skab - 3 lodder til mig også.

    SvarSlet
  100. Hej
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder...elsker Ib Laursen;)
    God weekend
    Hilsen Sussie

    SvarSlet
  101. Selvom der allerede er mange som deltager, prøver jeg også lykken. Jeg er med på 3 lodder :-)

    SvarSlet
  102. Skøn give away, 2 lodder til mig.
    Christina P

    SvarSlet
  103. Kære Hyggelige Mettemus

    Tillykke med din hyggelige butik. Jeg glæder mig til at se, hvor fint du har fået lavet det.
    Ved ikke om jeg må deltage med 2 lodder? Det er et rigtig fint skab, som godt ku' hygge hjemme hos mig ;-)

    Knus til dig. Mie

    SvarSlet
  104. Sikke mange fine ting du har i butikken Mette :) jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)

    SvarSlet
  105. deltager med 2 lodder.. Skøn blog, og dejlige stemningsbilleder.. Fryder øjet og man kommer i rigtig hygge stemning

    SvarSlet
  106. Hej..Sikke en dejlig blog med skønne ting..Dit navn passer perfekt ;) Jeg deltager med 2 lodder i din fine giveaway, og krydser fingrene..kh camilla.

    SvarSlet
  107. Skøn blog. Dejlige sager. Skabet vil lige passe hjemme hos mig og er den helt rigtige farve.
    Melder mig med 2 lodder, ville gerne være fast læser også, men kan altså ikke få det til at virke

    SvarSlet
  108. Wauw... lækker og HYGGElig butik.Og lækkert skab, smider derfor 3 lodder og krydser fingre :)

    SvarSlet
  109. Jag tar en lott :)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlet
  110. Jeg vil gerne være med og jeg deltager med 3 lodder...
    Hilsen Mette
    http://framettesunivers.blogspot.com/

    SvarSlet
  111. jeg er med :O)
    fynfyn32@ofir.dk

    SvarSlet
  112. Wauw.... hvor er det vildt, at så mange har lyst til at deltage i min Give Away. Tusinde tak for det!:)

    På torsdag trækker jeg vinderen af flueskabet, så husk at kigge forbi Fru Hygges Butik:)

    Knus fra Mette

    SvarSlet
  113. Ammen jeg er da bare helt skudt i dit flueskab - sådan et har jeg længe ønsket mig :o)

    Jeg deltager med tre lodder...

    Og så lærte jeg endda lige at linke til giveaways med billede, fedt!!!

    De bedste hilsner
    Vibeke

    SvarSlet
  114. Rigtig flot :) Jeg deltager med to lodder.

    SvarSlet
  115. Jeg må da helt bestemt være med her Mette.3 lod til mig,samtidig vil jeg lige huske at sige wauuu sikke en fin butik du der har fået lavet der er jo masser af fine og billige sager STORT TILLYKKE med den.Knus Else

    SvarSlet
  116. Deltager glædeligt med 2 lodder <3

    Kh Gül Meric Kocak

    SvarSlet
  117. Jeg deltager med 2 lodder :)
    Min blog www.annikakramer.blogspot.com
    Knus..

    SvarSlet
  118. liker,liker;)håper på lykke med 1lodd! mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlet
  119. 2 lodder til mig!:-) Krydser fingre;-)
    Knus Nicole C.
    love--nicole@hotmail.com

    SvarSlet
  120. Fint skab - jeg deltager med et lod. God dag!

    SvarSlet
  121. Hejsa allesammen:)
    Foråret er på vej, og i morgen trækkes vinderen af Fru Hygge´s Butiks Give Away. Det skal fejres, ja det skal.:)
    Fru Hygge giver TORSDAG D.1 marts, 20% rabat på alle Ib Laursenes varer:)
    kig forbi, og gør et godt køb!
    God dag til alle:)
    Knus fra Mette

    SvarSlet
  122. Sikke en fin butik du har Mette, mon jeg kan nå at deltage med et lod? :) God forårsdag til dig! Kh Sofie - sofieneble@hotmail.com

    SvarSlet
  123. Sikke fine sager du har, glæder mig til som ny læser at følge med på din blog.

    Mange hilsner
    Rie - rienr9@hotmail.com

    SvarSlet
  124. Skøn skøn side du har :o) Har netop meldt mig som fast læser, så jeg deltager med 2 lodder.

    VH
    Bende

    SvarSlet
  125. Ha ha så så man lige mig her nederst på listen med to lodder i hånden. Sidst men ikke mindst "mig" vil gerne være med i din vidunderlige give away, den tredje lod kan jeg ikke få for jeg ved ikke hvordan jeg lægger det op på min blog.
    Rigtig dejlig søndag til dig!

    SvarSlet
  126. Er den heldige vindere af dette skab blevet udtrukket, kan nemlig ikke vente mere... :)
    Kh

    SvarSlet