torsdag den 22. marts 2012

Flueskab, på badeværelset, i køkkenet, i krearummet og to andre steder:)

I Fru Hygge´s Butik nyder vi godt, af de skønne flueskabe fra Ib Laursen.


Jeg vil her vise, hvordan skabet kan bruges i forskellige rum.
 På det første billede er flueskabet taget i brug ude på badeværelset -
Med én Kurv, håndklæder og lidt creme, så ser det super indbydende ud

 På billedet her, har flueskabet fået sin plads i køkkenet. Her har jeg sat kopper og skåle ind på hylderne, men man kan også bruge skabet til krydderier.
  På børneværelset tager flueskabet sig også fint ud. Små æsker og ting som prinsessen holder af, kan få sin helt egen plads i skabet. 
I stuen med et par gode bøger, og hyggelige lanterner kan det også bruges. 
Stof, Symagasiner, knapper og tråd  kan salmes på et sted i krearummet - nemlig i flueskabet.:)  

Hvor ville du sætte dit flueskab?

Mål: L:38 B:24 H:40
Pris. 399kr
Porto 82 kr

Hvis du bare må eje ét flueskab, så send fluks en mail til Fru Hygge´s Butik

Forårs hilsner fra
Fru Hygge / Mette


2 kommentarer:

  1. Åh jeg drømmer om at sætte et fluskab i køkkenet - er sikker på det ville være helt perfekt ;0)
    -og hvem ved..lige pludselig måske.
    Det ser i øvrigt super flot ud, de opsætninger du har lavet..

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Gårdejerinde... Jeg kunne godt forstille mig, at flueskabet lige er dig - tror nemlig, at vi to sagtens kunne finde ud af at indrette et rum sammen... vi har vist samme stil, tror jeg:)
      Tak for dine søde ord, dem er jeg rigtig glad for:)
      Knus fra Mette

      Slet