onsdag den 22. februar 2012

Vægstativ m/hager til potter...Det er SÅ fedt...

Lige fra første øjekast, har jeg været helt vild med vægstativet her. Jeg har det hængende nede i butikken, og kunne godt finde på at købe ét mere til haven.
Vægstativet kan bruges til potter, som du kan se på billedet, men det kan også bruges indendøre til kopper, kander eller til at holde styr på ruller med bånd på.

Mål: L:59 D:9 H:140)
Pris 999 kr
Porto 80 kr.

Hvis du har spørgsmål til vægstativet, eller ønsker du at bestille kan du skrive til olemette@ka-net.dk
Kh. Mette

3 kommentarer:

  1. Ja for hulan Mette, jeg kommer snart og henter - ahhhh.

    Knus Famse.

    SvarSlet
  2. I LOVE IT, I LOVE IT, I LOVE IT.
    Nujh hvor er det bare fedt, får jeg 1000 kr. jeg ikke ved, hvad skal bruges til, så kommer jeg s.. også forbi ;o)
    Hvor er det bare nogle fantastiske stemningsbilleder du har lagt på, det ser så fint og indbydende ud hos dig I LOVE IT, men det vidste du vel godt ;o)

    Krammer fra Jill

    SvarSlet
  3. Famse, det lyder hyggeligt - måske vi kan nå en kop kaffe også?:)

    Jill: Jeg glæder mig allerede til at få dig på besøg.. altså til kaffe, snak, kreahygge og en god middag:)
    Krammer fra Mette

    SvarSlet