søndag den 4. december 2011

Vinderen af min Jule Give away er nu fundet:)


Tak til jer alle, for deltagelsen i min Give Away.
Det er skønt at så mange har haft lyst til at ”lege” med:)
Velkommen til jer, som er nye læsere her i Fru Hygges Butik - Jeg håber i finder jer godt tilrette herinde?
 Efter en fantastik dag i går, hvor to af mine veninder og jeg holdte ”Jul i kælderen” er det nu blevet tid til at finde vinderen af Fru Hygges Butik´s give away.
OG.....Vinderen .... ER……http://lulufant.blogspot.com/

Tillykke Tina
Send mig en mail med din adresse, så skal du meget snart modtage lysestagerne med posten!
Med venlig hilsen
Mette





2 kommentarer:

  1. Ej.. Tusinde tusinde tak.. Jeg er så stolt <3 Hvor vildt,, Jeg kiggede lige ind på din blog lige nu fordi jeg kunne se nogle rigtig søde lysestager og så ser jeg mit navn. Dem bliver jeg rigtig glad for. Igen tusinde tak Mette. Det kunne ikke blive en bedre 2. søndag i advent.
    Jeg skriver en mail med det samme til dig og igen tusinde tak det var vel nok en kænpe overraskelse..
    Knus Tina

    SvarSlet
  2. Hej Tina.
    Tillykke med lysestagerne- de kommer snart med posten til dig!
    Har sendt dig en mail!
    Ha en god aften.
    Knus fra Mette

    SvarSlet